Merhaba kizlar ben 36+2 haftalık hamileyim dün gece ishal olmuştum midem bulanıyordu ve sancım da vardı ama Hastaneye gitmedim bu gece de sancım oldu hastaneye gittim nst ye bağlandım ve az sancım çıktı sizce doğumum ne zaman olur beni eve gönderdiler bisey olursa gel dedi doktor