Goknurunuz
Goknurunuz sanırım benimde ağrı eşliğim çok düşük canım çok kıymetli , sizin gibi ☺️
39+3 oldum doktorum çatı muayenesini tam yapamadı , kendimi kastım . Normal doğum istiyorsun muayene olamadın nasıl yapacağız dedi ? Korkmuyorum dedim ama korkuyorum . Sezeryanda istemiyorum . Sizde de çatı muayenesi olurken korku yada acı oldu mu ? Doğum esnasında ebelerde muayene ediyor sancıdan anlamıyorsun diyorlar ama korkuyorum