123w123w Bebeğin boynunda 2 kordon dolanmis normal doğumu deniyorlar kalp atışı düşerse sezeryana alacaklar
Rabia88 123w123w inşAllah sağlıkla ve kolay bir doğum olur bende şimdi nst ye gireceğim bakalım ne dicek ama hiç sanmıyorum benim 1 hafta daha bekler sizin içinde hangisi en iyisi olacaksa öyle olsun
Nisaasel 123w123w benim kızımda boynunda 6 tur kordonla doğdu canım suni sancıyla normal Doğum yaptım 6 saat sürdü doğumum doktor sezeryana alabiliriz gerekirse dedi ama gerek kalmadı Allah a şükür. Allah yardımcın olsun inşallah sağ sağlim kucağına alırsın
Aysen 123w123w ay seni görünce heyecan yaptım Allah yardımcın olsun canım bir avazda kurtul ikinizde sağlıklı olun önemli olan o 🙏
alewer06 123w123w rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzum hakkında hayırlısı neyse o olur inşallah
Elosh 123w123w allah yardımcın olsun inşallah güzel bir doğum olur kavuşursunuz 😊😊 Benim kız hala gelmiyor sizinki bir belirti vermiş ☺
123w123w Doğum yaptım kızlar sezeryan oldu durumumuz iyi çok sukur müsait olduğumda doğum hikayemi paylaşacam