OzgeSelcuk Merhaba kızlar.. 24+3 gebeyim. Bu ara yesem mide yanması ve ekşimesi yapıyor. Bide bu yetmezmiş gibi kusuyorum ne var ne yoksa.. Bu durumu yaşayan var mı veya benm haftalarımda yaşayan oldu mu aranızda ??
Aylaninannesi Ben 20. Haftadan sonra biraz rahatladım prilam dr 10 mg kullanıyorum. İlaç olmasa yaşamayacakmısım gibi. Hala yatmadan 1 tane alıyorum. Nefret ettim mide bulantısından
OzgeSelcuk Aylaninannesi ay inanır mısın bende bu zamana kadar kusma nedir yaşamadım ama şu son bir haftadır ne yesem mideme oturuyor yanıyor ekşiyor sonrada kusturuyor 🥺 gerçekten çok kötü bi durum 😢
Aylaninannesi Bebek mideyi sıkıştırdıgu için oluyormus bu durum. Ben br de bu yüzden kusmak istemiyorum😓
OzgeSelcuk Aylaninannesi o zaman benim şikayetlerimin sebebi şuan bu 😢 Allah hepimizin yardımcısı olsun yemin ederim ya 🥺😢 Herşey evlatlarımız için 🐣