Prensesimle kavuşmama az kaldı. Rabbime şükürler olsun. 37+2 deyim. Ve canımıniçine 38+2de kavuşucam. Şuanki kilosu 2850 doktorumuz herhangi bir problem görmedi ve 1 hafta sonrası için genel anestezi ile doğumu gerçekleştiricek. Bunca ay geçti su 7 günü nasıl geçireceğimi bilmiyorum. Heyecandan uyuyamıyorum 🙈❤🤱