Tugba_58 Kızlar gebeliği öğrendiğinizde ne kadarlıktı ve kan tahlilinden sonra ne kadar süre sonra gittiniz ultrason için
Gzde_96 Tugba_58 bende 3+3 te öğrendim yani testte görür görmez kan verdım kandaki değerlerden anlasılıyor zaten 1 hafta gitmedim hemen folik asite başlamıştım kendım büyümesini bekledim 😊 cuma günü 4+6 da gittim kese gözüktü inşallah görürsün canım🤲🏻🧿
ballilokum Tugba_58 ben tam 4+0da öğrendim canım. O gün 280 çıktı hcg. Şu an 4+6dayım. Çarşambaya randevu var. Keseyi görüp kalp atışını duysam rahatlayacağım biraz
mommsss Tugba_58 Canım ben 4 haftalık hamileyim 2. Bebeğim ilk bebeğimde direk gitmiştim doktora hiçbişey görmemişti 1 ay sonra gitmeyi düşünüyorum hem keseyi görürüm hem kalp atışını duyarım diye 🥰
Sudeszr Ilk ogrendigimde saglik ocagina kesin sonuc icin kan verdim sonra orda tam net haftasini soylemediler hemen sonra hastaneden randevu aldim 9 haftalikmis😊 2 3 haftalik dahi olsa mutlaka hastaneye gitmelisin👍😊
Tugba_58 Sudeszr ben perşembe günü gittim daha adetim gecikmeden 1 haftalık dedi değeri 56 çıkmıştı önümüzdeki perşembe gidicem randevüm var acaba kese görünürmü 😊
Tugba_58 Gzde_96 bende perşembe günü gittim kandaki değerim 56 ydı 1 haftalık dedi doktor bugünde tiroit için gitmiştim o doktorda 1 haftalık değildir son adetten sayılıyo 4 haftalık vardır dedi bakalım bu perşembe gidicem kese görünür inşallah 😊
Tugba_58 ballilokum aynen öyle görürüz inşallah sağlıklı kucağımıza alabiliriz bende perşembe gidicem hastaneye ama benimki ne kadarlık bilmiyorum tam perşembe günü kanda 56 çıkmıştı değerim
Gzde_96 Gzde_96 ama kese gözüktüğü zaman baktırmadm hcg me direk randevu alıp girdim zaten 5 haftaya giricek diye gözüktü kese