Happyprincess Arada hafif kasılmalar oluyor ama devamlı değil. BEn nst den sonra ebelere söyledim sancı hissetmiyorum ben ama diye, sen hissetmesende makinede cıkıyor herşey dedi. Doktor da sancıların başlaması güzel bazılarının 41. Haftaya geliyo ama sancısı olmuyor dedi.