Deletedmom386 Kızlar sırt üstü uzanınca belim yani kuyruk sokumum ağırıyor doğrulmak istiyorum öldürüyor acısı. Kalkamıyorum dönemiyorum. Yürürken otururken olmuyor ama uzanınca bu şekilde ağrı oluyor
Esraguvennn Deletedmom386 rahmin büyümeye başladığı için ağrıların oluyo olabilir ben 38 haftalığım hala sırt üstü yatınca ara ara oluyor o ağrılar. Vücudun adaptasyon yaşıyor su an. Çok çok ileri düzeyde ağrıların olursa doktora söyle magnezyum desteği verir. Fitik olup olmadığı malesef sadece emar röntgende belli olduğu için mecbur doğumu beklersin