M1044 Canım anlıyorum bende 10 tane çocuğum olsa içimdeki duygu yoğunluğu azalmaz diyordum.ama İnan çok farklı oluyor çocuklar olunca zamanla anlıycaksın.Bende gözlerini öperek elim kafasında uyuyordum sarılıp uyusak bile illa elim elinde olacak vs,hatta Kirli çamaşırlarını kokluyordum falan.😁Hamilelik dönemi ise daha farklı duygusallık hat safhada oluyor,Allah sizi hiç ayırmasın üzülme geçecek bu günler..