Esraguvennn Gzyy123 canım aslında erken ama hazırla bende o zamanlar hazırladım iyiki diyorum şimdi 38 haftalığım insan 35 deb sonra o kadar ağırlaşıyor ki hazırla kenarda dursun sonra ha bugün ha yarın derken kalır gider
annelikkutsaldir Ben 34 oldum iki gün önce hazırladım hepsini sadece çantaya konulacak, bence hazırla
Melisbol Gzyy123 34. Haftadayim bende herseyini yikadim utuledim. Hastane cantasida hazir :) benim kendi cantam hazir degil onuda bu hafta halledicem insallah