Icimdekimucize Merhaba kızlar 32. Hafta hamile olup lansor mide koruyucu kullananan var mı doktorum vermişti ama alırken eczacı 7. Aydan sonra kullanma dedi şimdi kullanmamaya çalışıyorum ama doktor aksi bişey söylemiyor eczacı niye öyle dedi diye kulalanmıym diyorum ama mide yanmasına ağrısına dayanamıyorum kullanan var mı aranızda 🤔
[silindi] Icimdekimucize eczacı nerden biliyor da bu kadar net bilgi söylüyor. Günde kaç kez kullanıldığını söylerler de yok 7.ayından sonra kullanma demek ne demek. Herkes kendini doktor sanıyor herhalde. Doktor size bi süre belirtmediği sürece için doktorunuz verdi sonuçta kimseyi dinlemeyin bence
Nisaasel Icimdekimucize canım aynı hatayı ben de yaptım ilk gebeliğim sürünerek geçti korkup kullanmadım eziyet ettim kendime afedersin sürekli kan kusar oldum Doğumdan sonra da kaldı gitmedi. Şimdi 37. Haftadayım 2 ay önce yine doktora yazdırdım gene tereddüt edip kullanamadım dayanamayınca doktora sordum hiç düşünme gönül rahatlığıyla kullan dedi bi gün içmesem günüm zehir oluyo ama onu kullanınca istediğimi istediğim kadar yiyebiliyorum
Icimdekimucize Nisaasel bende aynı durumdayım iki gün içmedim çok çok kötü oldum kullanmadan olmuyor sizin doktorunuz da dediyse sıkıntı olmaz o zaman ☺
Nisaasel Icimdekimucize aynen canım süt soda salatalık sadece anlık fayda ediyo ama lansör sabah aç karnına bi içiyorum gün içinde hiç midem yanmıyo gece rahat uyuyorum ilk kızımda kullanmadım geceleri midem diye çok ağladım Doğuma bile 2 gün bişey yiyemeden girdim karnım aç dedim durdum su bile içemiyordum doktor vermiş sonuçta gönül rahatlığıyla kullanabilirsin
Rumessa Çok erkenden başlamıştı mide yanmalarım, kullanıyorum seve seve. Bitmeden yazdırıyorum resmen. Kullanmayınca uyuyamıyorum bile, mide yanması uykudan kaldırıyor resmen. Aksi bir durum olsa doktorumuz müdehale ederdi bence☺