Kızlar merhaba. Nasılsınız?
Ben 14+5im. normalde panik bozukluklar yaşıyordum hamilelik öncesi de. Şimdi gebelikte çok bulantım oluyor ölecek gibi hissediyorum kendimi toparlayamıyorum, 9kg verdim bir şey yiyememekten. Ve sürekli acaba ben böyleyim diye bebeğime bir şey olur mu diye üzülüyorum. Her şeye aglayasım geliyor var mı benim gibi olan?