Arkadaşlar sabah kanamayla uyandım çok korkuyorum hemen yatırdılar bebek sımdilik yasiyo şükür. Tedaviye başlandı dua edin. Var mı bu haftalarda böyle bir kanama yasayan. Kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı tekrardan. Daha önceki kurtajdan sonra yapılmıştı yine yaptılar. Çok korkuyorum birşeyler duymaya ihtiyacım var. Şimdi hastanedeyim bu gece burdayiz.