Gazel0606 Ağırlarınız var mı ne gibi değişimler yasiyonuz nasıl gidiyor Bnde kârı geriligor arada bacak kaisk ağrıları oluyor riskiyim sizler neler yasiyonuz
karaduman Gazel0606 21 haftalık gebegim canım kasık agrısı sag kasıkda batma gibi oluyo ayaga kalkınca rahimde baskı hissi oluyor arada bir bunlar normalmiş eahim büyüyor bebişler büyüyor baskılar agrılar artıyor artık alışmamız lazım bunlara insan korkuyor tabiki ama alışıyosun yorma kendini fazlazorlama
Nilayilhan Gazel0606 ben şiddetli bel ağrısı yaşıyorum daha doğrusu bu kuyruk sokumunun olduğu yer sanırım
Sebanur13 Sabah uynanınca ayak ve kol ağrılarıyla uyanıyorum .Ve sizin bebek hareket edıyor mu yanı sız hıssedıyor musunuz
Gazel0606 Sebanur13 evet canım ediyor hissediyorum kasik bel ağrıları oluyor mu arada vajinada baskı falan
sule-0606 Sebanur13 bende oyle uyanıyorum dayak yemıs gıbı kol bacak agrısıyla 4 kılo aldım aman aman kılo alımı olmadı kılodan desem ki kilolu bırıde degılım bnm ıkıncı gebelıgım 14.haftdan berı hıssedıyorum 18 haftalk olduk hc uzulme ilkinde kızım hıc oynamazdı cok nadır oynamstr 9 ay boyunca karnımda
halime21 Sebanur13 ilk gebelik ise geç hissedebilirsin benim ikinci gebelik uzun zaman oldu hissedeli endişelenme inş bişey yoktur
Gazel0606 Yaman rahme yakın olduğundan mı vajinada sızlama baskı hisediiom çok korkuom gerçekten ne yapacağımı şaşırdım
Sebanur13 halime21 evet ilk gebeliğim .Ne bileyim çevremde ki herkes hissediyormuş. Ama ben hissetmiyorum üzülmeye başladım 😔😔
Funda6034 İlk gebeliğim 20 hafta olmak üzere arada hissediyorum çok hafif bi şekilde. Karnım çok geriliyor max 2 3 kilo almışımdır ama göğüslerim çok büyümedi doğuma kadar büyür mü sizce kızlar?
Gazel0606 karaduman gerçekten mi bugün temizlik yapıldı ayakta fazla durdum rahim kasıkta baskı hisetim agrım oldu di ledin geçiyor vajinada baskı korktum önceden kaybından olduğundan korkuyorum bebek buyudgnden oluyor yani
1Meftun Bende 19 haftalık oldum bugün bende bir şey hissetmiyorum. Göbek deliğimin etrafında garip bir his var acımı desem gerilmek mi bilmiyorum nasıl anlatsam. İlk gebeliğim dr her seferinde durumu iyi dediği işin telaş etmiyorum hissedemediğim için :(
Aydanaydn Sebanur13 canım karın bölgen yağlıysa hamile kalmadan önce ondanda geç hissediliyormuş telaşlanma