Bir yakınımın tanışının doğuma az bir süre kala bebeği karnında vefat etti. Biz 38+0 olacağız yarımsaat sonra. 2 gün var kontrolüme ve karnında bebeği vefat eden kadının etkisinde kaldım sanırım ve eskisi kadar tekmelemediği için bebeğim bazı düşüncelere kapılıyorum elimde olmadan. Acaba suyu iyi mi , işte gelişimi ne alemde vs. Ayrıyeten yurt dışında yaşıyoruk ve yşadığımız ülkede türkiye gibi değil ultrasonlar bebeğimi detaylı renkli vs göremiyor ve bilgi alamıyorum . Onlardan yanada mutmain olmadığı için kalbim aklıma da engel olamıyorum. Allaha emanet bebeğim biliyorum. 2-3 gündür bu düşüncelere kapıldım öncesinde hep bi teslimiyetm vardı 😔 zaman daraldıkça korkularım artıyor anlayacağınız. Nasıl geçicek son zamanlar :(