Mstfaslhn1234 SekerMerve bende kullanıyordum corasprin ve oksapar iğne kullandım 4 haftalık dan 37. Haftama kadar sonra bıraktım 38+2de bebeğime kavuştum sezeryan ile
Ceylann12 SekerMerve bende kullanıyorum cnm inan onlar için her türlü acıya katlanırız yeterki sağlıkla gelsinler yavrularımız biz anneler olarak bununda üstesinden geliriz
Merryy SekerMerve bende corasprin ve oksapar kullanıyorum hamileliğimin başından beri şuanda 26+5 haftalığım
pyymamm SekerMerve sadece iğne kullanıyorum doğuma kadar devam edicekmişim doğumdan sonrada bi süre edicekmişim
kartanesi26 SekerMerve bende ayni igneyi kullanıyorum canım doktor neden verdi onu bile bilmiyorum kan pihtilasmasi var falan demedi cok kilo.aldigin icin veriyorum dedi 90 tane tam 😏
Damlaslan cleaxan iğne vuruyorum hergün karnımdan doğuma kadar da devam. şuan 32+3 günlük hamileyim coraspirinde kullanıyordum onuda bu hafta bıraktırdı doktorum
Sancarefe Mstfaslhn1234 canm corasprini ne zaman bıraktın hiç bırakmayan var onların da doğumunda problem çıkmıyormuş diye duydum ama belki aspirini hiç bırakmayıp da Doğumda sorun çıkanlar var mı aranızda.
SekerMerve Kızlar bende 18+2 çok şükür hergün vuruluyorum hep aynı saatlerde mı vuruluyosunuz onu merak ettim
yudum Oğlumda hibor 3500 kullandım şimdiki hamileliğimde oğlum olacak enox 4000 kullanıyorum coraspirinden ecopirine geçtik ona devam demir hapı ferifer kullanıoyrz vitaminde decavit
Mstfaslhn1234 Sancarefe ben sezeryan tarihi aldım pazartesi günü ne 2 gün önce kestim iğne ve coraspini