Kızlar merhaba 20+1 haftalık hamileyim dünden beri karnımda göbek deliği çevresinde yani aşırı derece iğne batar gibi bir ağrı oluşmaya başladı kayınvalidem karnın büyüyecek ondandır dedi ama bilemiyorum sizin bir fikriniz var mı ya da aynı durumu yaşadınız mı ?