Bende 36+5 im ama henüz öyle toplanma kasılma vs hiç bişey olmuyor bende bakalım son ana kadar duracak mı ne yapacak perşembe günü randevum var. Nst de sancı falan çıkmadı en son gittiğimde de. Merak içerisindeyim valla hayırlısıyla kavuşalım bebişlerimize inşallah:)