Aycincin Adetime 3 gün var test yapmadım korkuma çana mide bulantım baş dönmem aşırı yeme isteğim ve çok sık idarara çıkıyor 🤔🤔
Prenses39 Aycincin adetin geçmeden yapma çıkmaz adetinin geçmesini bekle canım istiyorsan Allah hayırlısından versin inşallah
AyaYlmazYldrm Aycincin bu belirtiler sadece filmlerde olur ciddiyim sizjnkisi bana biraz psikolojik geldi agdetiniz gecsn test ypin bence
Blossom Aycincin Bu belirtiler için çok erken bence ama dış gebelik geçmişiniz var. O yüzden ne kadar erken kontrollere giderseniz sizin için o kadar iyi olur. Adet gününde direkt kan testi verin netleşsin.
Adel001 SedaveSusam ye hayatım ye afiyet olsun @Deletedmom138 @RuzgarsMommy kızlar sizde böyle belirtiler oldu mu?
SedaveSusam Adel001 benim sadece sık idrara çıkmam vardı birde aşırı uyku hali ama bu uyku hali gebelikte herkesde olmuyor
Adel001 Aycincin boş versene canım Allah kimseye yaşatmasın ben bilirim o duyguyu biraz daha bekle istersen yada kendini hazırla herşey için dene bence ❤️
Darkgod Adel001 endişeli iki hafta üst üste hissetmediğim için doktora git gel ki sürüyor lakin doktor herşey normal kilo dan diyor 30+0 olacağız birazdan sen
Ponciginannesi_ Aycincin canım hamileliğin hemen başında bulantılar olmuyorki. Halsizlik kasık ağrısı bel ağrısı bunlar olur.
NisaMomy Aycincin test yapsan daha sağlıklı olur burdan yardımcı olamayız🤦♀️ Herkes belirtileri farklı yaşar sık idrarda son aylarda bebek baskı yaptığı in olur diye biliyorum
Prenses39 Gozdeozn kendime göre konuştum ben sonuçta kesin sonuç adeti geçince çıkıyor herkes adeti geçmeden öğrenmiyor bende geçikince öğrendim
Gozdeozn Prenses39 ben de adet gunumde akşam yaptım gayet belirgin çizgi cıktı ve ertesi gun doktora gittiğimde 4 haftalık hamileydim. Yani adetimden 2hafta oncede yapsaydım cıkcaktı dmek ki :)