Susamvemom Ben bekarken hayıt kullanmıştım. Ben de ara kanama cok yasiyordum. Dr stres diyordu, gönderiyordu.
Hayıt, benim rahim duvarimi temizledi. Uzunca süre düzene girdim. Lâkin bitkileri kullanmadan önce mutlaka yan etkilerine bakmalısınız.
Çoğu karaciğer rahatsızlığı yada hassasiyeti olan insanları etkiliyor mesela.. Kimler kullanabilir, kimler kullanamaz mutlaka araştırın.
Bu arada neden regl olamıyorsunuz?
Kist mi var?
Pko'lu musunuz?
Dr ne diyor?