Temizlik zamanı konusunda bende çok kararsızım. 36. Haftaya giricem daha çatı muayenesi olmadım. Ondan önce yaptırsam bu sefer yakın zamanda çıkmaz doğuma zor olur diyorum. Çatı muayenesinde jilet kullanıp acaba 38. Haftada falan mı yaptırsam ağdayı. O zaman da ya erken gelirse bebeğim diyorum 🤷♀️en zoru bu hamileliğin heralde