083 Merhaba güzeller bebeğinizin aylık fotoğraflarını konseptli bir şekilde çeken var mı 💁♀️ kullandığınız bir program var mı yazarsanız memnun olurum 🥰
Eylulikraninannesi Kuzummm ayy ben kendim tasarlayıp cokk güzel fotoğraflar çekmiştim çok konuşuldu çok begenilmisti🥰🥰
Eylulikraninannesi resimag.com/p1/3c5bbca5871.jpeg resimag.com/p1/61ec9cfa73b.jpeg resimag.com/p1/a3f3a65676a.jpeg Bak bı kaç tane attım burdan yüklemek çok zor ya 😂
Eylulikraninannesi resimag.com/i/3c5bbca5871 diğerleri açılmiyor bide bunu atayım acilmazsa zorlamicam 😂
Eylulikraninannesi https://imgyukle.com/i/n0I4wn https://i.imgyukle.com/2020/03/08/n0I4wn.jpg https://imgyukle.com/i/n0TiKM https://i.imgyukle.com/2020/03/08/n0TiKM.jpg https://imgyukle.com/i/n0Tp5n https://i.imgyukle.com/2020/03/08/n0Tp5n.jpg https://imgyukle.com/i/n0T35G https://i.imgyukle.com/2020/03/08/n0T35G.jpg Bide böyle deneyim olmuştur inşallah. Bir sürü varda içim sıkıldı atamıyorum 😂