KubrAbdullahh Senarslanceliktas canım gebelikden dolayı baskı oluyor benim şuan öyle degil ama okadar sık tuvalete gidiyorumki ve gelen idrarımda çok az seninde baskıdan oluyodur belki ilerleyen zamanda benmde olur 😒
Anasinifci Senarslanceliktas sade hapşırınca olsa keşke😂 az kahkahayla gülsem fışş öksürsem fışş çişim az gelse de tuvaleti biraz geciktirsem fışş bebek o tarafa vursa fışş
Elifffo Senarslanceliktas sdce hapsirincami oksurunce gülünce midem bulaninca kusuyorumm mesela aman allahm komple gidiyor asagisi
SedaveSusam Senarslanceliktas ohoo ben kusarken hem alttan hem üstten gidiyodu 34+0 olduk hala öksürünce hapşırınca kaçıyor istemsiz doktor normal dedi
Sumeyye_g Senarslanceliktas bendede var malesef öksürünce hapşırınca tutamıyorum kaçıyordu doktora bile gittim enfeksiyon mu var diye tahlil bile verdim ama temiz çıktı bebek baskı yapıyor geliştikçe maalesef elimizde değil oluyor
M-o-r-58 Senarslanceliktas 🙄 aynı dert bende de var. Ben hiç tutamıyorum hep kaçıyo normal zamanlardada 😵