Arkadaşlar ben gebeligin başından beri otururken kalkarken sanki bebegimi hissediyorum. Karnimda kasılma oluyor oturup kalktığımda . Annem bunun için daha çok erken diyor ama ben bir kaç haftadır hep hissediyorum. Psikolojik mi yoksa bir sorun mu var ya da normal mi sizde de oluyor mu bu kadar erken dönemde?