acemiii Selam arkadaşlar.Burda yeniyim.Sizce gebelik testi ne zaman yapılmalı ? Adet öncesi yapıp doğru sonuç alan oldu mu ? ☹️
Asl_93 acemiii canım ben adetten 4 gün önce yaptım %90 doğru çıkanlardan negatifti 3 gün geçince yaptım pozitif çıktı çok şükür 🙏🏼🥰
acemiii Asl_93 🌷🌷🌷 Benim de 3 gün vardı yaptım negatif çıktı ilk kez yapıyorum biraz demoralize oldum...Bekliyim dedim adet olursam olurum..
Asl_93 acemiii biraz bekle bakalım canım moralini de bozma ☺️ Rabbim zamanında sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin 🙏🏼🥰
Denizce90 Bende 3 gün var reglime negatif 🙄 bazıları kesin çıkardı pozitif olsa diyor , hemde erken gebelik testi yapmıştım
pinar_o_d Denizce90 ben adet günü erken gebelik yapmama rağmen negatif çıktı 3 gün sonra normal card testlerden aldım pozitifti