simsekkiz8 Kizlar deneyimli aneler hamileler hamgi biberonu almaliyim sizce avent mi chciomu? Kullanalar lutfen yardimci olun eksi ve arti yanlarini❤️
Bayaz1995 simsekkiz8 men chicco aldim soskanida butulkanida🤭soskasi yaxşidi bilirem cox olub etrafimda işleden hetta aventin soskasini goturmuyenler chicconu goturur ama butulkani bilmirem birdene chiccco aldim birdenede avent alacam
hilal_yener simsekkiz8 ben daha bugün aldım chicco hoşuma gitti aventi kesinlikle tavsiye etmediklerini söyledi helede emzikte
Vnsgb simsekkiz8 Kızımda avent aldım memnun kalmadım kaynatırken çatlamıştı. Sonra chicco natural aldım çok memnun kaldım ikinciye hamileyim yine chicco alıcam
simsekkiz8 Bayaz1995 onda mende alim gerey canim bu gun genclik molda gordumm chicconunkileei 10.50 idi istedim alam soska dedim meslehet edim sora cox xowuma geldi gorunuwi butulkada 20 manat idi hilmedim alim ya yox
Bayaz1995 simsekkiz8 he mende genclik malldan aldim soskani iki denelisini,bide şuşe butulka ama agilsiz kimi 240ml aldim🤦balacayla yeke arasinda pul ferqi aziydi dedim birdefelik yekesini alim🤣🤣onagore bidenede balaca alacam mecbur 120ml
Degisken İlk kızımda ikisini de kullandım .çocuğum memeyi reddediyordu. Chicco da anne memesine benzediği için onu da reddetmişti..awent i çok seviyordu. Bende ikinci için direk chicco aldım .anne memesi sansın diye.
Degisken Emzikte de sadece awentin bir modeli vardı onu almıştı . Aynı emzik artık üretilmediği için daha almadım.