Kursadbudak Hanımlar gümüş kapak kullananız varmı?memnunmusunuz?Gögüs ucu kremine kaçıncı haftanızda başladınız?Hangi markayı kullanıyorsunuz?
Suzan_arslan Kursadbudak gümüşler bana pahalı geldiği için aventin silikon kalkanları kullandım hala kullanıyorum.17 gün oldu doğum yapalı.ben çok memnun kaldım.en çok yara olacak diye korkuyordum. Çok şukür olmadı.krem bile sürmedim ben.arada hakiki zeytinyağı sürüyorum.o da çok müthiş inan.
Seferdeniz1 Kursadbudak 32 de falan başladım göğüs kremi sürüyorum 37 deyim bakalım ne olacak doğum sonrası
pyymamm Kursadbudak lansinoha 36. Haftamda basladım haftada iki sürmemi söylediler ama gümüş kapak almalı mıyım bilmiyorum kararsızım
Esr36 Valla dogum yapali 12 gun oldu ve gogsum catladi yara oldu bence en az 1 ay once den baslayin yoksa cok basiniz ağrır ben dikkate almamistim o zman
isimsizbebek Esr36 ah ah aynen bende şimdi kafama vuruyorum kapakları da hamileliğimde almıştım ama kullanmadım. Şimdi acıdan ne yapacağımı şaşırıyorum
Sydylmz Suzan_arslan göğüs ucunuz var mıydı yoksa içe dönük müydü benim içe dönük ucu yok bende çok korkuyorum
Esr36 isimsizbebek Ayy bende oyle yaa inan 12 gun oldu emzirmek olum gibi geliyo kendimi sıka sıka bi hal oluyorum
Ozgee11 Kursadbudak Lansinoh kullanıp memnun olan çok duydum ama tecrubelier yazarsa daha iyi olur tabi. Ben ayva çekirdeği biriktiriyorum. Ama krem de alcam