Vnsgb yok canım estağfurullah sor tabii.zaten bebeğim uyumuyor ayağımda onu sallıyorum.takipli bi doktor lüksün yok devlet hastanesinde.ben garanti ayda bir kez giderdim.ama aynı doktor denk gelmezdi.dönüşümlü olarak gebe polikliniğinde görev yapıyorlar. 3 kez aynı doktora denk geldim tesadüf doğum yapacağım gün ameliyathane nöbeti onunmuş.Ama mükemmel bi doktor erkekti ama.(Ramazan adan)Bir de çok memnun kaldığım bi bayan doktor daha vardı Özge izceyhan.(özge hanıma 2 kez denk gelebildim)hastane spinal sezeryandan yana(ben spinal oldum.bebeğimi gördüm onu giydirmeye götürünce beni uyutun dedim sakinleştirici verdiler çünkü çok ağladım onu görünce) ama tercihiniz soruluyor tabii. Benim ameliyatımı Erkek doktorun asistanları yaptı .toplam 8 kişilik bir ekipti.ameliyati yapanlarda erkekti canım.doktor surekli ameliyathanedeydi ama.hatta ameliyat baslayınca yanima geldi elimi tuttu.sohpet etti,moral,motivasyon verdi.gülüşüp eğlendik desem yalan olmaz.yani ameliyat olacağın gün hangi doktor ve ekip gorevli ise ameliyathanede onlar yapıyor doğumu. Benim tamamen şans idi.hamileyken çok dua etmiştim inşaalah ramazan bey denk gelir diye.bak özel hastane gibi tenntene temas yapıyorlar. Sen odaya alınana kadar bebegi kimseye vermiyorlar. Bebek bakım giydirme odaları var ameliyathanenin yan tarafında orda tutuyorlar. Odaya alinir alınmaz bebegin geliyor onunla beraber emzirme hemşiresi de.yardimci oluyorlar hemen.bi tek ameliyat sırasında fotolarımız yok.zaten o da beynime kazındı.özel hastaneden tek farkı kaldigim oda iki kisilikti ve dediğim gibi foto yoktu ve eş giremiyor ameliyata. inanılmaz temiz kadın doğum servisi,ameliyathanesi,ve doğumhanesi.ben çok çok memnum kalmıştım. Foto olayını da eltim ve kiz kardeşim sağolsun hep halletmiş.dışarıda esim beni beklerken,bebegi ilk koridorda gordukleri an vs....resmen gözyaşları sel olmuş bizimkilerin. (Eşim,kardeşlerim,kayınvalidem,annem,babam ve iki çocuğum daha var biri 12,biri 11 yaşında hepsi nasıl ağlamış )