Kubra67 bunun savaşını nişanlılığımızdan beri vermiş biri olarak yazmak istedim 😁 eşim sarışın yeşil gözlü upuzun sarı kirpiklere sahip bir adam ve adı Muharrem 😂 adıyla asla uyuşmayan görünüşünü hep önüne sürdüm 😁 dede adını taşıyor tabii ki o yüzden. Ailesinde hep böyle bir devir daim var akrabalara bakıyorsun herkesin çocuğu ilk çocuğu mutlaka dede veya babanne adını taşıyor. Bu tehlikeyi öncedn sezdiğim için nişanlılık döneminden beri pembe hayallerimize bebeğimize ad koyarken geleneksel davranmayalım diyerek limon sıkmışımdır 😁 nitekim şuan da bir erkek bebek bekliyoruz. Eşim haberi aldığı ilk günden beridir bana hiç karşı çıkmadı bu zor dönemi gözünün önünde yaşadığım için isim konusunda hak sahibi olanın ben olduğumu düşünüyor ben de o da babası olduğu için birlikte karar verelim dedim. Bir kağıda cinsiyeti öğrendikten sonra beğendiğimiz erkek isimlerini yazdık. Toplam 6 isim sadece bir tanesi eşimin istediği seçenek. Bende bir isim önerdiğine göre beğeniyor diye düşündüm ve beni kayınpeder adı koymak için zorlamamasına karşın onun önerisini kabul ettim. Kendimde çok beğeniyorum Çağdaş adını. Ama sorsanız şu an 28+4 deyim daha eşimin ailesinden sadece görümcem biliyor bebeğin adını korkumuza söyleyemedik 😁 değiştirmeye ısrar etmesinler diye isim nakışlı nevresimler yaptırdım geri dönüşü yok dicem 😂😂