Kızlar 33+6 haftalık hamileyim karnımın yanları içi çok sızlıyo sanki böyle bıçak kesigi gibi hareket ettikçe ayaga kalknca daha çok canım yanıyor sanki karnımın içinde yara var gibi sizinde oluyormu diorum acaba karın genişlemesnden yırtılıyodamı oluyo olanınız varmı ?