Babyyyy canım durumun varsa mustela al her şeyini. Yoksa da nivea kalıp bebek sabunu, baby&me şampuan ve de hametan pişik kremi al canım. Bi de instagramda muhendisinoğlu sayfasını takip et mutlaka. Orada urunlerin iceriklerini bilerek kendin karar verebilirsin. Mesela sudocrem bi kaç kullanmada pişiği yok ediyormuş kullananlar hep memnunmuş ama içinde kanser riskini arttıran bha da dahil bi sürü zararlı madde var. Bebeğin bezini kirletince özellikle de kaka yapınca altını bekletmeden değiştirsen, poposunu pamuk ıslatıp silsen ardından da tuvalet kağıdı ya da pamuklu kumaş mendil ile kurulasan zaten pişik falan hiç olmaz.