Meriwa Khumar oluyo benim 17 hafta artık mikrobik bişey sanırım yediğimiz içtiğimizden doktora gidin gene de yok bişey derse rahat edin üşütme oluyo belimi bebeği hep sardım eskilerimiz kuşak bağlardı öyle yattım 1 hafta da sıcak tuttum yani geçti cnm
kelebegim123 Khumar kanama olmadığı sürece sıkıntı etmeyin karın kasları genişlediği için oluyormuş o Ağrı bende yaşıyorum ama içiniz rahat etmezse doktorunuza bir danışın
Khumar Meriwa tamda anlayamiyorum acidan.ama iki tarafimda da sanci var..uwutdum herhalde😢😢cok tewekkurler canim..sicak tutarim bende gecer belki❤
Meriwa kelebegim123 sıcak tutmak derken sıcak su torbası tarzı değil atlet giyerdim üşüyorum ya sardım karnımı onda bi zarar yok yani kendinizi sıcak tutun geçer
kelebegim123 Meriwa he ben direkt öyle algıladım sıcak su torbası veya sıcak bez olarak 😬 çünkü bebek için tehlikeli olduğunu duymuştum hatta duş suyunu bile ılık yapmak gerekiyormuş
kelebegim123 Meriwa aynen öyle Allah korusun bide bilmeyen biri dener kötü sonuçlanırdı açıklamamız iyi oldu 🤗