ElifSolmazYney Merhaba kızlar 32 haftamda doktor kontrolüne gittiğimde bebeğim 2 kilo 100 grammıs sizce nasıl kilosu bu arada bir kız bebeğe gebeyim tesekkürler 🤗🐣😍
Aynurgul ElifSolmazYney 32+5 haftalıkken 2400 gr’dı benim ama 2 hafta önden gidiyor dedi Dr. bide oğlum olacak , sizinki normaldir herhalde kız bebekler de daha hafif ve narin oluyor ya
baharclk ElifSolmazYney Biraz fazla canım bence ikinin uzerinde olmasi ama iyi tabiki. İdeali 1800 1900 filan. Benimkide 1700du biraz azdı. Ama olsun napalm. Sağlıklı olsunda.
ElifSolmazYney baharclk sağlıklı olsunlar yeterli canım benimde doktor önden gidiyor gelişimi demişti 🐥🐥