Dygtkn CigdemKibar teşekkürler canım süt ve yumurta hamileliğim boyunca hemen hemen hergun tükettim ve sağlıksız tekbirsey yemedim. Suan 38+3 hala herseyime çok dikkat ediyorum. Sizin bebeğinizin kilosu nedir .?
CigdemKibar Dygtkn Eceee zlemAcar 2598 gram şuan boyuda 49 cm Doğuma kadar 3000-3200 gram olur dedi doktor 36 çı haftaya giricez pazartesi herkes zayıf diyor uyuz oldum bende süt içiyorum. Her akşam ama çok fazla hareketliyim ☹ Doktor normal dedi
gunaynur CigdemKibar Doğumda 2500den yukarı olduğu sürece sıkıntı olmuyor zaten, her bebek bir değil. Sağlık problemi olmadığı sürece kilosuna fazla takılmayın
zlemAcar CigdemKibar canım ben özel hiçbir şey yapmadım. Öyle düzenli süt içeyim falan demedim. 🤷 Çarşı , pazar, iş hiç durmadan. Çok hareketliydim. Doğuma son günler kaldı ben hala zip zip midundayim. Eskisi gibi seri olamadan da,yorulsamda...
Eceee CigdemKibar bana da normal diyor hem daha tam 36 da olmamışsın normal bence kilosu senin bebişinde 3 filan olanlar fazla nette 2750 yazıyor 36 haftaya
AyeglKrkKaragzel Cnm benim bebeğim 40 haftalık heralde 3700 falan oldukk tamm bilmiorumm hala bekliorumm