brnr09 Kızlar merhaba. Ben Hamile kalmadan 92 kiloydum. Şu an 14+5im ve 83 kiloyum. Kusmaktan halsiz kalmaktan çok yoruldu vücudum. Günde 15 kez kustuğumu bilirim. Birkaç kez hastanede yattım serum verdiler. Var mı benim gibi olan 😥bebekte hiçbir sorun görünmüyor su an ama çok korkmaya başladım ben kendim için 😥 ona bir şey olmasın yeter diyorum tabi ama kendime de üzülüyorum
Ask_H brnr09 ben hamililğin başlarında perişndım kilo verdim 22. Haftya kadarda hiç kilo alamdm sonrasında toparlndım şimdi 32 haftalığız toplm 6 kilo aldım bebek de skntı olmadı bzmde çok şükür...
Deletedmom138 brnr09 yiyecek içerirr yorumummm ilk 3 ay bende kilo verdim ne yesem istifra ediyordum midemde kalan tek şey tuzlu salatalık oluyordu .. 4. ayımı bitirdim şimdi almaya başladım çokta iştahlandım ne bulsam yiyorum 😘😂
Mekamu Çok normal. Bebek önce var olan yağ depolarını kullanıyor. Zaten aksi birşey olsa doktor da uyarır.
Cboas Ben de en son tartildigimda 4 kilo vermiştim.16+2 yım ve hala mide bulantılarım devam ediyor.ama doktorlar bunu normal görüyorlar.sukurler olsun benim de bebeğimin durumu çok iyi.elimden geldiğince yemek yeyip çıkarmaya çalışıyorum.en azından birazı besin olsun vücuduma diye