Slnbsr Ebyct ben normal doğum yaptım ve kullandım, çok iyi ve kullanışlı. Hatta evde de kullanmaya devam ettim
Ozlmoz Epidural spinal sezaryen oldum 5 gün önce sezeryan sonrası hasta bezi bağlıyorlar daha sonra depend kullandım normal orkid yetmez zaten depend tavsiye ediyorum büyük boyu olması şart daha rahat edersiniz
papatyam95 Dogum sonrası iyi oluyormus dependgebe okulunda öyle dediler cunku Doğuma gittiğimiz de devamlı kontrol ettikleri için külot zor oluyormuş hasta bezi öneriyorlar
Hamide19 Ben sezeryan olalı 5 gün oldu şimdi pansumandan geldim ve kullanma dedi hemşire terletiyormuş yarayı enfeksiyon kaparsın dedi diğer türlü de sızdırıyor ne yapıcam bilmiyorum bildiğiniz sızdırmayan ped var mı
edaozdxx Hamide19 canım bel lastiğini kesin makasla. İç çamaşırı boyutuna getir ben öyle yapmıştım. O zaman sorun olmuyor.