Dilsah doktorumu aradım nst ye gir dedi az önce hastaneden geldim özelde doğum doktoru olmadığı için devlete gittim ultrasonla baktı sonra nst ye bağladı sonra normal gidebilirsin dedi hiç açıklama yok :( tabi bir sıkıntı olmadığı için sevindim fakat bebek karnımda çok huzursuz sürekli sertleşip yumrular oluşturuyor :( 2. Defa oluyor bu fakat bu sefer çok uzun sürdü sizin doktor herhangi bir yorum yapıyormu sertleşmeye?