Bugleminannesi asyaa15 duruma bağlı . Ben ilk 26 da girdim . Sonra 28 de . Önümüzdeki hafta 30 oluyorum doktor düzenli bakalım artık dedi
Kbraergl_1 asyaa15 33 haftalık oldum 35 nts için gel dedi doktoruna göre değişiyor sanırsam. İlk defa girecem ntsye
Burcugaz Beni 30 haftamda yolladı doktorum nst ye Doktor duruma göre belirliyo galiba herkesinki değişiyo
Ask_H asyaa15 ben 31+1 haftalık girdim nst ye canım önlem amaçlı dedi aslında erken ama dedi budan sonra her kontrolde girecekmişim zaten 18 martta kontrolüm var sonrasında her hafta kontrole gideceğiz...
Ask_H Funda16 bende nts dedim kontrolde bana hemşire nst diye üzeltmişti bende baktım sizin gibi de çoğu kişi de nts değince sorayım dedim 😂😂
Gizem3410 asyaa15 34+5 günlüğüm perşembe kontrolüm var ama ntsye giricen demedi doktorum 36 da giricem sanırım