Gokce_93 Kızlar babynest yaptırsam mı kullanışlı mı sizce? Sizler yaptırdınız mı ? Yaptırdıysanız hangi sitelerden ? )
198723 Gokce_93 çok pahalı babynestler acaba diyodum yaptırsam mı kullanılır mı bime geldi aldım uygun oluşu pek kullanılmasa bile dert ermeyeceğim bi durum
Songulkaya Gokce_93 ben bimden aldım bence çok kullanışlı. Çünkü ben kayinvalidemgille kalıyorum yatak odam üst katta sürekli yanımda beşik taşıyamayacağım için en uygunu bu 😊😊
arslanmerve57 Gokce_93 ben BİM’den aldım çok yumuşacık ve çok güzel çok da kaliteli iyiki almışım diyorum bebeğim çok rahat edecek 😍
Merve_kucuk GulcanYvz https://www.instagram.com/p/B9T8GH7BZIu/?igshid=uyjg89d3liax Mesajinizi görünce yazayım dedim :) başka birine sordunuz ama ☺
GulcanYvz Merve_kucuk sağol canım çok tatlıymış gerçekten ben katalogda net görmemiştim birde cinsiyetimiz belli değil diye hiç gidip bişey almak istemedim
Merve_kucuk GulcanYvz Kız anneleri bile mavi aldı sorun etmediler rengini 😄😊 eger almak istiyorsanız gidip bakın size yakın olan bime ama kaldığını pek sanmıyorum 😏
198723 Merve_kucuk hiç kalır mı ahh kadınlar iteleyerek hücum ettiler tabi ben cesaret edemedim bebeğimi tehlikeye atmaya en son girdim tabi hiçbişey kalmadı diğer bi şubeye babam gitti o almıştı istediğim şeyleri
annee27 Merve_kucuk bugun eltim resim atmis karsta olan varsa ordaki bimlerde kalmis benm yasadigim yerde kalmamis arkadaslarimi aradim bende kendi memleketime gelmistm burada bulabildm bi tane gelmis onuda basta kimse gormemis annem almis eline sonra tabi bim calisanlarina baya kizmislar neden 1 tane geldi diye 🤣
Gaazell Merve_kucuk Ara sokaklardaki bimlerde kalıyor bizim burda ben herkesin bildiği bime değilde ara sokaktakine gittim kimsecikler yoktu hep bana kaldı bugün gittim hala eşyaların yarısı duruyor baabynest dahil 🤭🤪😂
annee27 Ben yaptirmayacaktm 160 tl demislerdi bime gelince aldm annem tesaduf eline almis yoksa alma gbi dusuncede yoktu cok iyi ve buyukluk acisindan da ideal boyda olunca aldm normalde bime gelen ne kadar iyi olabilirki fln diyodum valla babynest reflu yatagi sallanan ana kucagi vb. Bicok sey aldim ilkdefa sansim yaver gitti 🤗💙👍
Nzkml Ay ben de bugün çok almak istedim ama fiyatı görünce vazgeçtim. 120 TL falan yazıyor. Eşim, sorun olmaz alınır ama kullanacağımız bir alan pek olmaz, dedi. Haklı da. Vazgeçtim o yüzden. Ama çok çok güzeller ve bence kullanışlı da.
annee27 Nzkml bende basta kullanisli olmaz diye dusunuyordm ailemin yannda dogum yapacgm besik alinmayacak bi 10 gun kadar ailemde ilk ay yannda yatir dedi. Ama bnm kuzenim uyku arasinda bebegini emzirirken uyuya kalip bebek ölunce bende korku olustu. Ya bebegin ustune yatarsam fln gbisinden en azindan bebegi babyneste koyar kendi yatagimada birakir bende ynnda guvenle yabilirim. Hem biyere giderken minder varmi yatak varmi derdide olmaz. En az 8 ay rahat kullanilir zaten acilincada minder oluyorlar. Bide benim gbi sulalesi her ilde olanlar icin gerekli bisey her gittigm yerde yer yatak aramamak adina 😊
Merve_kucuk annee27 Haklılar ama. Yani madem satışa bırakıyorsunuz en az 5 tane olmalı aynı maldan bence 😄😊
Ozlmoz Ben aldım bebeğim şuan 5 günlük ve tavsiye ediyorum 👌🏻Çok rahat salona nereye gidersem uyusada içinde götürüyorum