Kızlar merhaba.
Ben 14+5im. Uzun süre çok şiddetli mide bulantısı ve kusma cektm. Şu an o kadar çok yok günde 1 kere falan kusuyorum ama mide bulantım ve yanmam var. Sürekli yatmak zorunda kalıyorum ve kokuya dayanamıyorum. Kusmaları bitenler acaba bu mide bulantısı ve yanması da biter mi? Ben çok zorlanıyorum gün içinde hiçbir şey yapmadan uzanıyorum sadece 😥 benim gibi olup da sonradan rahat eden geçen var mı ?