Elif1717 sizin kilonuz, bebeğinizin ve sizin aldığınız kilolar, yaş , aile geçmişi , tahlillerle alınan sonuçlar. Mesela ben kilolu hamile kaldım, insulin direncim yüksekti ve bebeğimin gelişimi 10 gün öndeydi. Doktorum yaptıralım şeker çıkarsa dahiliyeye yönlendiricem demişti. Direncim yüksek olduğu için de 75 mg yükleme yapıldı