İyi günler 7 haftalık ikizlere hamileyim dün toksoplazma geçirdiğimi öğrendim avidide diye bir test yapıldı sonucu negatif çıktı yani hastalık şuan geçiriyorum ilk evremde olduğum için bebeklere tehlikesi çok diyor doktorlar enfeksiyona muayene oldum antibiyotik başladılar 4 ay kullanılcak dediler bebeğe geçmesini engelliyormuş bunu geçiren var mı daha önceden