Kızlar kadın doğum doktorum, açlık 110 tokluk 154 şekerim olduğu için dahiliye doktoruna yönlendirdi. Dahiliye doktoru yarın şeker yüklemesi istedi. 29. Haftadayım. Şeker yüklemesi neden istedi sizce, emin olmak için sanırım. Bilgisi olanlar yazabilir mi? 💙