esereaa 6 gün öncesi 45₺’lik gebelik testini yaptığımda adet günüme 4 gün vardı şu an 2 gün kaldı ve silik çıktı sizce gebe miyimdir? Böyle yaşayan oldu mu? 🤔
Tuqceee33 esereaa eğer erken gebelik testiyse ve çizgi silik dahi olsa çıktıysa kesin gebesin hayırlı olsun sağlıklı bir bebektir inşallah🌸💕
Sermec esereaa ben adetime 4 gun kala yaptım hem de normal bir gebelık testıyle silik cıktı su an 36+4 haftalık hamıleyım inşallah sen de hamılesindir 🥰
brnr09 esereaa ben adetim 2-3 gün geçtikten sonra yapmıştım sonuç doğruydu. Erken gebelik testleri genelde %99 doğru çıkıyor. Ben predictor early ile öğrenmiştim. Foto da atarsan daha kolay yorum yapabilirim.
Haticee06 esereaa canım açık konuşmak gerekirse erken gebelik testinde 2 gün kala yapmışsan normal bi şekilde çıkması lazımdı normal 5 liralık testte yapsan silik çıksa hamilesindir kesin derdim ama yinede adetin gecikirse eğer inşallah tekrarla umarım hamilesindir 😊
Denizce90 Ya bende reglime 3 gün varken yaptım negatif çıktı hemde erken gebelik testi ile , bazıları kesin çıkar diyor , bazıları reglini bekle diyor kafam karıştı 🙄
melindam esereaa Benim Adetime 2 Gün Kala Yapmıştım Silik Değildi Netti Ama 2.Çizgi direk Görünüyordu Çokmu Silik Çizgi
Ruzgarperisi esereaa adetime 8 gün kala yaptım çıktı. Normal gebelik testiyle silikti ama.1 hafta sonra yine yaptım koyuydu baya.
esereaa Kızlar profilime atayım ordan bakın hala emin olamıyorum kan testini şimdi yapmayayım diyor adetim birkaç gün geçtikten sonra yapayım diyorum