İlk öncelikle bu zamanlarda doğum olacak diye hiç korkunuz olmasın ben sancılar seçerken buraya yazmıştım daha önce de olan erken doğum hikayem olduğu için çok tereddütlerim korkularım vardı aynı acıyı yaşamak istemiyordum daha önceki dogumumda 24+3 de 725 Gr olarak doğmuştu oglum 4 gün kuvezde yaşadı ama kaybettim 🤦 tekrar hamileliği düşünmüyordum ama rabbim simdide kızımı nasip etti bana şükürler olsun.Simdi kızımın hikayesinden başlayayım 36 haftaya girdiğimiz an sancılarım başladı ama çok kıymetsizdi hemen doğurmayacagimi biliyordum ama yine de kontrol için hastaneye gittim nts de sancım çıktı 2 3 santim de açıklık vardı yatirmamiz lazım dedi ama ben yatmak istemedim bu sancıyla gönderemeyiz dediler çıkarsan da imza atıp gidiceksin sorumluluk almayız dediler tamam dedim eve gittim o gece hiç sancım yokmuş gibiydim yattım uyudum kalktım 2.gunde iyiydim çok ara ara sancılarım giriyordu ama dayanilmayacak gibi değildi ertesi gün oldu bu defa biraz daha siddetlenmisti ama yine evdeydim tam sancım geldiğinde gidicektim kafaya koymuştum 4.gun oldu ve sabah sancılarım biraz daha fazlalaştı doktoruma gittim herşey yolunda açıklık 3 cm bebeğin kilosu 2800 aksama dogurursun git evde sancılarını çek gel dedi akşam 6 7 ye doğru aşırı siddetlendi ve dedim artık zamanı geldi hastaneye gittik açıklık 6 cm olmuş doğum başlamış dediler hemen yatisi verdiler 03.03.2020 Saat 22.05 te kızımı kucağıma aldım 2790 Gr olarak çok sükür kuveze de girmedi sağlığı herşeyi yerinde ve şuan 5 günlük olduk bile rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin hepiniz sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşaallah 💜🌺