Zagrozunannesi symnrakyz su an ıyı Allah’a şükür yeni 40 ı çıktı ıste toparlıyor kendını yavaş yavaş 🤭🤗🤗
RRR Benim dördüncü ayıma denk geliyor ilk üç ay ve son üç ay riskli oldugu için tutulmayabilir ama benim dördüncü aya geldigi için ben tutucam İnsaALLAH bi problem olmaz annem hepimizde tutmus bi problem olmamıs bende olmaz diyorum ama bakalım ☺
sare55 symnrakyz ben tutamam heralde. 8 aylik oluyoruz o zaman . hemde ben simdi bile gec kahvalti yapinca bayilcak gbi oluyorum. esim hazirliyo bazen oyle olunnca. allahim affetsin kazaya kaldik 😊