Arkadaslar gecmiyorsa doktorunuzu mutlaka arayin sorun en kotu nst ye girin iciniz rahat etsin hepimizin yalancı sancilari basliyor bu haftalarda benimde baslamisti cok toplaniyordu icim rahat etsin die acile gittim o gece yatis verdiler sancim 50 lerde cikmisti yatis diyince sasirdim ben 1 gece hastanede yatmak zorunda kaldim 34.haftamda olmustu sadece yemek ve wc için kalkicaksin demisti simdi 36 haftalik olduk cok şükür allahim hepimizi vaktinde kavustursun bebeklerine ama tavsiyem evham yapmak degil ama tedbir alin doktorunuzu arayin yada acile bir görünün gecmeyen sanci ve bebek toplanmasi oluyorsa ama genelde herkesde hepimizde bu sikayetler son aya girince oluyor yalanci sanci dedikleri inşallah vaktinde kavusuruz hepimiz 🙏🏻