incissss doğum icin gitmedim ama normalde diğer şeyler icin hep gidiyorum güzel bir hastane. Ayrıca Urla’da oturuyorum zaten ☺️ Sadece acili biraz kötü onun dışında her konuda iyi. Arkadasım doğumunu orada yapacak ama sezeryan olacak mecburen doktoru da Kemal bey. Odalarıda temiz ve tek kişilik odalar değerlendirebilirsin. Devlet hastaneleri normal doğum icin çok sancı cektirebiliyor diye korkuyorum ben o yüzden gitmiyorum.