Duyguali drn5410 Ben mağaza'dan aldım. Çok gezdik o gün ismini hatırlamıyorum ama gayet güzeldi. Bu takım gibi rengi farklı bir de aldığımın 2 tane yerinde emzirmek için düğmeleri vardı.
oygenkubra Yaman ya ben bir pijama takımı birde sabahlıklı gecelik almayı planlıyorum . böyle set şeklinde gördüm de alsam mı diye düşündüm
Yaman oygenkubra bnde oyle istiyordum cevremde dogum yapanlar gerek yok gecelige dediler ztn ust giydiriliyo alt yok dedi bnde vazgectim cnm herkezin kendi fikri tabi
sukranaslier Fulyasare var canım internet sitesinden aldım ben anneme kestircem benim boyum 165 cm yine bile uzun sende iki dakika terzide kestirtirsin dünyanın parası başka sitelerde
Humi oygenkubra cok guzel ama ben lohusa olan icin degil dagiden indirimden normal gecelik sabahlik aldim. Sonrasindada giyerim diye. Evde iki tanede pijama takimim var onlarda hala oluyor hepsi yeter dedim
Ozgeesin oygenkubra bence fiyat da iyi model de al derim ben 3 lü takım aldım online camasır sayfasından instgramdan cok begendim gecelik sabahlık kısa kol pijama takımı 249 a aldım orda da modeller guzel bakın derim 🙂
Abgkrgz41 Ozgeesin bende ordan almayı düşünüyorum ama güvenemedim canm kumaşı nasıl geldi senin kinin 😇
oygenkubra Deletedmom317 içerisinde gecelik+sabahlık+pijama takımı var , bana da uygun geldi ama bazıları pahalı olduğunu söyledi de kaldım öyle .. en iyisi alayım , 2 hafta iade hakkı var