Hamilelik boyunca kansızlık sorunu yaşadım hep kan degerlerim dusuk cikti sag bobregimde genislemede oldugunu ogrendim suan 39+4um ancak halen daha sanki otururken bile yoruluyorum bi halsizlik falan benimle ayni durumu yasiyanlar varmi ciddi biseymi sizce bu